Holmegårdsparken
Holmegårdsparken

Vikariat - Løn- og personaleadministration

Vi er en selvejende institution i Ordrup med 120 beboere og ca. 180 medarbejdere.

Holmegårdsparken er et hus præget af åbenhed, udvikling og et super tværfagligt samarbejde.

Dertil kommer spændende fysiske rammer, som understøtter beboere og medarbejdere.

Vi:

  • er i rivende udvikling
  • sætter trivsel for beboere og medarbejdere meget højt
  • arbejder tværfagligt - i et miljø, der er præget af udvikling og åbenhed
  • har 6 afdelinger - hver afdeling har 20 beboere
  • har fokus på faglig refleksion - også inden for administration
  • har gode og tidssvarende fysiske rammer - i afdelingerne og i vores park
  • har eget køkken - al mad til beboere og salg i vores café laves her
  • er engagerede medarbejdere, som tilstræber, at alle, beboere, pårørende og kolleger har gode dage.

Vi søger til tiltrædelse snarest en medarbejder, der er interesseret i at være en del af dette.

Stillingen er på 20 timer - evt. mere - foreløbig i 6 mdr. fra tiltrædelse.

Vi forventer at du:

  • har erfaring med løn- og personaleadministration - og gerne kendskab til lønsystemet Silkeborg Data/Modul Tjenestetid
  • kan arbejde struktureret og tværfagligt samt planlægge eget arbejde
  • som person er imødekommende og engageret.

Vi tilbyder:

  • et udviklingsorienteret arbejdsmiljø med faglig sparring
  • gode kolleger, åbenhed og en uformel omgangstone - i administrationen er vi et lille team
  • varierede arbejdsopgaver, fleksibilitet og tilrettelæggelse af eget arbejde
  • grundig introduktion - afhængig af tidligere erfaring
  • god stemning - i en stærkt målsætningsorienteret kultur
  • massageordning, træningsrum, yoga-hold, og medlemskab af personaleforening.

Ansøgning og CV sendes snarest til info @ holmegaardsparken.dk

Ring evt. til regnskabschef Kristian Pallesen, 40 58 40 93, hvis du har spørgsmål.

Ansættelsessamtaler gennemføres løbende.

Du kan læse mere om os her på hjemmesiden:

Vores målsætning

Om ansættelse hos os

Vores brochure